سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماژول گسترش دیجیتال

ماژول ورودی/خروجی دیجیتال دلتا:

PLC های سری DVP, AS300, AH500 دلتا فرآیندها را با سرعت بالا، پایدار و بسیار قابل اطمینان در انواع ماشین آلات صنعتی ارایه می دهند. این PLCهای مقرون به صرفه علاوه بر عملیات منطقی سریع، دستورالعمل های سودمند و فانکشن کارت ها از چندین پروتکل ارتباطی پشتیبانی می کنند که به وسیله آنها می توان به اینورترها، سروها، HMIها و کنترلرهای دما از طریق شبکه های صنعتی متصل شد.

ماژول گسترش دیجیتال ورودی

ماژول توسعه (کارت توسعه):

از آنجایی که تمام نیازهای یک سیستم در خود  PLC محقق نمی شود در نتیجه سازندگان PLC برای گسترش بهره ور­ی کنترلر PLC ، ماژول های توسعه را معرفی می­ کنند. این ماژول­ها بسته به ورودی و خروجی هایی که به PLC وارد و یا خارج می­ شود دسته بندی می­ شوند. اساساً دو نوع خروجی و ورودی در کنترلر PLC مطرح می­ شود. ورودی و خروجی آنالوگ ورودی و خروجی دیجیتال بر این اساس ماژول­های توسعه نیز بعضی به عنوان آنالوگ و بعضی دیگر به عنوان دیجیتال ساخته می­ شوند.

ماژول آنالوگ را می­توان به ماژول­های آنالوگ ورودی و ماژول های آنالوگ خروجی تقسیم بندی کرد. همچنین در مورد ماژول های توسعه می­ توان گفت که بعضی از آنها قابلیت شبکه شدن دارند و بعضی دیگر حتماً باید به صورت اکسپنشن به PLC متصل شوند تا بتوان از آنها استفاده کرد.

 ماژول­های توسعه آنالوگ در تعداد کانال­های مختلف و همچنین ماژول­های دیجیتال در تعداد ورودی و خروجی مختلف ساخته می­شوند. همچنین بعضی از ماژول های دیجیتال ترکیبی از ورودی و خروجی را تشکیل می­دهند. به عنوان مثال ماژول 16SN دلتا، ماژولی می باشد که 16 خروجی دیجیتال را در اختیار کاربر می­گذارد و یا ماژول 16SM، ماژولی می­باشد که 16 ورودی دیجیتال را در اختیار کاربر می گذارد و یا ماژول 16SP، ماژولی است که 8 خروجی دیجیتال و 8 ورودی دیجیتال را در اختیار کاربر قرار می­دهد.ماژول هایی که قابلیت شبکه شدن را داشته باشند را می­توان در فاصله ­ی دورتری نصب کرد و آن را با شبکه RS-485 به PLC متصل کرد.

مواردی که در هنگام خرید ماژول توسعه باید رعایت کرد عبارت انداز: نوع ماژول(آنالوگ-دیجیتال) تعداد کانال برای ماژول های آنالوگ تعداد ورودی و خروجی برای ماژول های دیجیتال قابلیت شبکه شدن

برای خرید محصول فوق کلیک کنید.